Friday, April 20, 2007

Nicu zice cam aşa...


In sfârşit vine şi preselecţia de la Olimpiade...e joi, 19 aprilie...hotărât mergem...nici nu se discută...la ora 20.00 ne vedem la Dan...de la strategie...stăm, vorbim, râdem, şi intr-un final plecăm...avem un tren de prins...Ora 23.38 plecăm...destinaţia Olimpiade...voioşi...plini de entuziasm...şi cu o colegă de compartiment de nota 10...Ana se numeşte...pe drum facem orice numai la campanie nu ne gândim...vorbim...râdem...ne intâlnim cu celelalte echipe din Iaşi care participă...mâncăm...ne jucăm cu o pungă..plină cu gunoi(Doamne că deştepţi mai suntem!)...iar râdem...facem poze...vorbim...spunem bancuri...râdem cu gura până la urechi...da despre olimpiade nimic...las k merge şi aşa...
Ora 6.06...Gara de Nord...ajungem in capitală...pierdem vremea pe acolo print-un fast food...impreună cu cei de la Touche şi Kick advertising...aştia erau o parte din concurenţă dar tot ieşeni de ai noştri...apoi pe jos la plimbare...Piaţa Universitaţii...Parc Cişmigiu...Teatrul Naţional...Piaţa Presei...Parc Herăstrău...şi in final locul de intâlnire a celor care doresc să lucreze cândva in domeniul publicitar...al micilor publicitari...la Centrul Metropolitan pentru Tineret.
Echipa RePlay...ora 12.12 minute ora de interviu...bine că am intrat aproape de ora 14.00...dar nu asta a contat...pentru prima dată in viaţă aveam şansa să vb 12 minute cu nişte publicitari...cu oameni de la Leo Burnett, de la Grafitti BBDO sau de la Next Advertising...şi eram emoţionaţi...entuziasmaţi...cred că spun bine că toţi eram...nu numai eu...toţi...Replay-u era...aveam şi de ce, nu?...am intrat...am vorbit...am tremurat...am spus ce am avut de spus...insă o intrebare ne-a dat peste cap...o singură intrebare...atât...dar suntem mulţumiţi...eram fericiţi...eu cel puţin eram...şi incă mai sunt...pentru că am de ce să fiu...a fost o zi frumosă...o zi in care am văzut capitala ţării...o zi in care am văzut mulţi tineri ce doresc să ajungă să lucreze in publicitate...o zi in care nu am câştigat...dar am invăţat...multe...poate mai multe decât trebuia...mă simt bine...Replay se simte bine...Apoi inapoi in gară...avem tren la ora 16.00...intre timp am băut o bere cu Alex şi cu Merlin...am pierdut insă mitingul din Piaţa Universităţii pro Băsescu...hihi...oricum nu ne-am fi dus dar zic şi io aşa să par interesat de soarta ţării noastra româneşti...:)...apoi spre Iaşi...am dormit cea mai mare parte a drumului...dar spre finalul drumului un moşuleţ(avea 73 de ani din care 23 in câmpul muncii pe timpul lui nea Nicu) ne-a incântat cu câteva versuri de melodii:"ce frumoasă este viaţa...când te trezeşti dimineaţa...dimineaţa pe răcoare...şi cu bani in buzunare!"...ehheee...aşa da viaţă...
Păcat că nu s-a terminat şi călătoria la fel cum a inceput...deoarece doi membri ai echipei...care se "aprind" mai uşor, s-au certat puţin la finalul călătoriei...motivul...mintea noastră mică-mică şi oboseala...eu şi Mihaela...dar suntem ok...ne-a trecut...după juma de oră...că doar eu is nebun uneori...ea nebună tot timpul...dar o nebună minunată...:*...aşa că asta e...să sperăm că anul viitor o să fie mai bine...mult mai bine...până atunci noi să fim sănătoşi...şi "ŢINEŢI MINTRE TREI CUVINTE...REPLAY MERGE INAINTE!!!"

No comments: